مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ای متفاوت با فدریکو کیزا

مصاحبه ای متفاوت با فدریکو کیزا

فدریکو کیزا، ستاره یوونتوس می گوید که امیدوار است بتواند در قسمت دوم فصل به همراه دوشان ولاوویچ به بانوی پیر کمک کند و اوضاع برای یوونتوس تغییر کند.

 

ملی پوش ایتالیایی اخیراً پس از مصدومیت شدید زانو که در ژانویه 2022 در بازی خارج از خانه مقابل رم متحمل شد، به میادین بازگشته است.

 

کیزا در مصاحبه با La Gazzetta dello Sport گفت:

 

لحظات سخت زیادی وجود داشت، اما بدترین آن زمانی بود که پزشکان آسیب دیدگی رباط صلیبی را تایید کردند.

 

وی افزود:

 

من مجبور بودم در 10 ماه گذشته بر موانع زیادی غلبه کنم، هدف خیلی دور به نظر می رسید، اما هرگز تسلیم نشدم. من همیشه می دانستم که می خواهم به بازی ادامه دهم. من به غلبه بر مشکلات عادت کرده ام و همیشه در حرفه ام این کار را انجام داده ام.

 

او ادامه داد:

 

در روزهای اولیه مصدومیت، درد آنقدر شدید بود که بلند شدن از رختخواب سخت بود، اما هر اتفاقی که افتاد در سطح ورزشی و انسانی برای من مفید بود.

 

کیزا گفت:

 

این سخت ترین شرایط زندگی من بود، بازگشتم طولانی شد، به جای 6 ماه، 10 ماه طول کشید، اما دکترها به من گفتند که این طبیعی است.

 

ملی پوش ایتالیایی و ولاوویچ هرگز با هم در یوونتوس بازی نکرده اند، زیرا این بازیکن صرب دو هفته پس از مصدومیت کیزا در سال گذشته به این تیم آمد.

 

کیزا گفت:

 

من و دوسان مشکلاتی داشتیم، اما در فیورنتینا روابط خوبی داشتیم و امیدوارم در یوونتوس هم همین اتفاق بیفتد.

 

مونزا:

 

متاسفم که مقابل مونزا آنجا نبودم، مخصوصاً به این دلیل که ولاوویچ و پوگبا برگشته بودند. من مشکل داشتم اما جای نگرانی نیست. من برای بازی کوپا ایتالیا مقابل لاتزیو برمی گردم.

 

محرومیت یوونتوس:

 

حق با مربی است، ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم، در چند بازی گذشته این کار را نکردیم، اما سعی می کنیم پیشرفت کنیم. ما دیگر تهاجمی نبودیم و بیش از حد امتیاز دادیم.

 

آیا او دوست داری روزی کاپیتان یوونتوس شوید؟

 

من به آن فکر نمی کنم. می خواهم آمادگی جسمانی داشته باشم و به تیم کمک کنم.

 

کدام بازی را در دوران مصدومیت از دست داد و دوست داشت دوباره بازی کند؟

 

بازی مقابل مقدونیه شمالی چون می‌خواهم به هم تیمی‌هایم کمک کنم. متأسفانه این امکان وجود نداشت و اکنون یورو 2024 را هدف گذاری کرده ایم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: